Zapisz się

WEBINARIUM

Klient aktywny sportowo na wiosnę.

Jak ułożyć optymalną dietę dla biegaczy, triatlonistów, rowerzystów

30 marca 2020 | GODZINA 19:00 - 21:00

SZKOLENIE CERTYFIKOWANE

Zapisz się
Wiosenną aktywizację czas zacząć! Z pewnością gros Twoich pacjentów i klientów przychodzi teraz z podobnym postanowieniem. Po zimowym okresie spowolnienia osoby aktywne sportowo zwykle przystępują do mobilizacji i częstszych treningów wraz z poprawiającą się aurą na zewnątrz. To dobry moment, żeby wspomóc organizm sportowca dietą właściwie dopasowaną do zmiany rytmu jego/jej aktywności fizycznej, zwiększonego wysiłku i planów treningowych, szczególnie w okresie wiosennego przesilenia. Optymalny poziom energii, szybka regeneracja i spektakularne wyniki to główne cele żywieniowe i oczekiwania tego rodzaju klientów.

DLA KOGO

Zapraszamy na webinarium dietetyków i osoby profesjonalnie zajmujące się żywieniem, także trenerów klubów sportowych na co dzień doradzających swoim klientom w kwestiach diety oraz osoby uprawiające biegi, triatlon oraz kolarstwo i które chcą wspomóc swoje osiągnięcia sportowe poprzez przyjęcie odpowiedniej strategii żywieniowej.

To webinarium jest dla Ciebie, jeśli:

Chcesz wiedzieć jak pomóc swoim pacjentom i klientom odżywiać się w zależności od uprawianej aktywności fizycznej, tak by poprawili swoje wyniki sportowe?
A może zastanawiasz się jaką suplementację włączyć do ich jadłospisu by przyniosła wymierne efekty i nie spowodowała skutków ubocznych?
Chcesz lepiej poznać zależności fizjologiczne między uprawnianiem wybranych dyscyplin a żywieniem, tak aby wydobyć potencjał sportowy Klienta i zapewnić mu optymalną kondycję startową dzięki właściwie dobranej diecie?

w programie

  1. Dieta kluczem do sukcesu sportowca?
    – Jakich składników żywieniowych nie wolno pominąć w diecie sportowca uprawiającego bieganie, triatlon oraz kolarstwo intensywnie lecz nie wyczynowo
    Top 10 zaleceń przy układaniu jadłospisu dla osoby, która godzi treningi, pracę zawodową i inne obowiązki, jak sprawić by żywienie było proste, smaczne i efektywne dla wyników sportowych
    – dieta w dni treningowe i nietreningowe – lista niezbędnych wskazówek jak ją komponować oraz 5 prostych trików, które zapewnią spektakularny efekt
  2. Ładowanie węglowodanami – wady i zalety
    włączyć czy nie włączyć tej praktyki do diety biegacza, triatlonisty, rowerzysty i jak to właściwie przeprowadzić – wskazówki o oparciu o potwierdzone naukowo wyniki badań
  3. Suplementy jako narzędzia wspomagające wydolność i wytrzymałość sportowca nieuprawiającego sportu zawodowo
    – czy uprawianie sportów rekreacyjnie wymaga permanentnej, czy okresowej suplementacji
    – jakie preparaty (syntetyczne i naturalne) są najkorzystniejsze dla biegaczy, triatlonistów i rowerzystów aby odbudować stawy, wspomóc wysiłek fizyczny i budowę masy mięśniowej
  4. HELLO SPRING, czyli jak żywieniowo przygotować klienta się do zawodów
    dekalog strategii żywieniowych na czas intensywnych treningów przedstartowych, okres startów i czas po zawodach – co i jak jeść by uzyskać optymalny poziom energii i siły, uniknąć problemów metabolicznych i wesprzeć regenerację w czasie postartowym

Podczas Webinarium

Dowiesz się jak układać dietę, jeśli celem klienta jest poprawa wyników startowych; jakie składniki są niezastąpione aby zapewnić szybkość, wytrzymałość i siłę oraz sukcesywny progres w uprawianych dyscyplinach
Poznasz wszystkie kontrowersje związane z ładowaniem węglowodanami i dowiesz się w jaki sposób zastosować tę procedurę prawidłowo i bezpiecznie
Wyposażysz się w nowe pomysły na posiłki smaczne, proste i odpowiednio zbilansowane pod kątem uprawiania biegów, triatlonu i kolarstwa
Poznasz prawdy i mity na temat suplementacji sportowców amatorów
Zbudujesz bazę wiedzy z zakresu fizjologii sportu, którą będziesz mógł wykorzystać także na potrzeby klientów trenujących inne dyscypliny (sporty siłowe, sporty walki) i szukających profesjonalnego wsparcia dietetycznego

Po Webinarium

Z łatwością skomponujesz jadłospisy dla klientów uprawiających tak popularne obecnie dyscypliny jak biegi długodystansowe, triatlon i kolarstwo
Dobierzesz profesjonalną suplementację, w zależności od kondycji wyjściowej klienta, intensywności jego treningów, planów startowych,
Będziesz posiadał aktualną wiedzę nt. zależności na linii dieta – sport rekreacyjny opartą na najnowszych publikacjach i wynikach ostatnich badań
Przygotujesz w pełni profesjonalne scenariusze żywieniowe na każdy etap treningowy: czas średniointensywnych treningów, czas intensywnych treningów przedstartowych, czas zawodów, czas regeneracji i odbudowy w okresie postartowym
Poznasz sprawdzone zalecenia w zakresie zapobiegania kontuzjom i wspierania regeneracji organizmu po wysiłku sportowym przy pomocy odpowiednio dobranych produktów spożywczych i suplementów

Jak to działa?

Jak oglądać

Wystarczy zwykły komputer z aktualną przeglądarką, tablet lub telefon. Dostęp do Internetu. Dla większego komfortu warto skorzystać ze słuchawek.

Gdzie i kiedy

Szkolenie odbywa się na żywo, ale jest rejestrowane; będzie można je odtwarzać przez 3 miesiące. Link do transmisji na żywo otrzymasz kilka dni przed szkoleniem.

Certyfikat i materiały

Dodatkowe materiały (pliki, prezentacja, grafiki lub linki) udostępniane są wraz z certyfikatem do pobrania po webinarium.

Jesteśmy dla Ciebie

Nie obawiaj się... W razie problemów jesteśmy do Twojej dyspozycji. Nasza ekipa techniczna prowadzi dyżur w trakcie transmisji. Pomagamy, doradzamy na czacie lub przez telefon.

Webinarium poprowadzi

mgr Paulina Chrzan

absolwentka kierunku Dietetyka na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Dietetyk w Rehasport Clinic w Poznaniu. Specjalizuje się w żywieniu sportowców, żywieniu w chorobie Hashimoto oraz PCOS, w zespole jelita drażliwego oraz żywieniu kobiet w ciąży i laktacji. Szczególnym zainteresowaniem darzy sporty zespołowe oraz gotowanie, czego efekty publikuje na łamach autorskiego bloga.